JAK SPRÁVNĚ ZAČÍT DEN ANEB DÍKY ZA KAŽDÉ RÁNO

Dnes si popovídáme také o něčem jiném než jen o botách, a to, jak být co nejúspěšnějším, v práci, v životě, prostě kdekoliv.

Dnes si popovídáme také o něčem jiném než jen o botách, a to, jak být co nejúspěšnějším, v práci, v životě, prostě kdekoliv. 

Jistě víte, že příjemný a úspěšný den začítá již ráno. Spousta úspěšných osobností je tzv. ranními ptáčky, a to doslova, se vstáváním mnohdy mezi čtvrtou a pátou hodinou ranní, s vybudovanými a pevně zakořeněnými ranními rituály. At’už se jedná o ranní meditaci, či sport, vyřízení mailů v naprostém tichu a klidu nebo ranní péči o sebe sama. 

Důvodem tohoto je zcela jistě fakt, že věci, které děláme ráno jako první, nám vlastně určují, jak bude celý náš den vypadat. Všichni jsme již určitě zjistili, že pokud je ráno chaotické, nic nestíháme, pobíháme nekontrolovatelně po bytě a nevíme, co dřív, tak že celý den vypadá jako přes kopírák. Těžko přes den zklidníme naši mysl, když už od rána je v chaosu. 

Také zlozvyk toho, že první co po ránu uděláme, je sáhnout ještě z postele po mobilním telefonu či tabletu a zkontrolovat facebook, instagram, nejnovější zprávy, je cestou k chaosu v hlavě. Spousta zpráv nás rozčílí, zklame a vzbudí nepříjemné pocity. A jak se jich potom během dne zbavit? Podle mnohých psychologů by ložnice měla být „screen free zone“, tzn. zónou bez obrazovek. 

Zde je tedy několik osvědčených typů na příjemné ráno a tím úspěšný den: 

Nejlepší je začít již večerní přípravou. Abychom se mohli časně ráno probudit svěží, musíme se především vyspat. Tzn. večer již nejlépe bez kávy nebo alkoholu, bez tučných jídel a bez náročných fyzických aktivit, včasné ulehnutím do postele bez „černých myšlenek“, naprostá tma v ložnici. Ranní probouzení za pomoci příjemné hudby nebo jiných oblíbených zvuků, které si vybereme díky moderním budíkům, jistě také přispějí ke snazšímu vstávání. Vstávání neoddalovat, nám všem známé „ ještě pět minut “ a dospávat, ubližuje nejen naší mysli, ale i srdci, které neustále dostává budící šoky. Nakonec vylezeme z postele, po několikerém oddálení budíčku, jako zmlácení. Pokud vstáváme na poslední chvíli a pak nastává ten nežádoucí chaos, stačí si každý den posunout budíka o několik minut dopředu až do té doby, dokud nemáme času dostatek. Nezapomeňme se ráno protáhnout, podívejme se na kočku, ta nikdy nevstane a hned neběží pryč. Ke klidnému ránu také zcela jistě přispěje to, když si věci nutné následující den, připravíme již večer, a to včetně oblečení a bot. 

A teď se podívejme, jak tráví ráno známé osobnosti: 

Oprah Winfrey, moderátorka, každé ráno 20 minut medituje a po té zajde do posilovny. Tímto rituálem získá klidnou mysl, pozitivní energii a udrží se i v patřičně kondici. 

Tim Cook, generální ředitel společnosti Apple, vstává v půl páté ráno a jde si zacvičit. Po té odchází do kanceláře, kde je každý den jako první a zároveň každý den odchází jako poslední. 

Indra K. Nooyi, generální ředitelka PepsiCo, vstává skutečně za kuropění a to již před čtvrtou hodinou. Jejím rituálem je odchod do kanceláře, kde pracuje do sedmé hodiny ranní, po té odchází domů a užívá si dne. 

Jennifer Aniston, herečka, umyje si obličej, vypije sklenici teplé vody s citrónem a dvacet minut medituje. Ranní vstávání si pochvaluje díky času, který tím získá sama pro sebe. 

Alenka Šafratová, jedna z našich nejznámějších instablogerek, majitelka marketingové agentury Škola stylu, vstává v šest hodin ráno, mimo jiné medituje při zvucích tibetských mnichů, cvičí, píše si deník, čte a to dohromady celou hodinu.  

Hana Zagorová, zpěvačka, si ráda ráno pospí. S manželem Štefanem Margitou vstává v 7.45 hodin, udělají si kávu do postele a čtou noviny. Teprve potom začnou pracovat. 

A jaká jsou vaše rána? Napište nám. 

Krásné dny!!!

Related by Tags

Komentáře

No comment at this time!

Leave your comment

Neděle Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek Sobota January February March April May June July August September October November December

Účet byl zaregistrován

Máte již účet?
Přihlásit se jinak nebo Změnit heslo